Vardag

2011-01-18 | 20:49:03
I måndags på jobbet så såg jag råttan igen dessutom så höll en sladd på att börja brinna, händelsefyllt minst sagt. Idag var det segare än slem. Har bara gått och tänkt på mina varma mackor med lyxskinka som jag varit sugen på. Nu är de i ugnen <3

Allan har fått jobb på the Gap. Dock bara halvtid. Något i alla fall.

Australienaren ska sluta på jobbet, detta är sista veckan. Jag kommer att sakna henne och hoppas verkligen att ersättaren blir najs!
I måndags på jobbet så såg jag råttan igen dessutom så höll en sladd på att börja brinna, händelsefyllt minst sagt. Idag var det segare än slem. Har bara gått och tänkt på mina varma mackor med lyxskinka som jag varit sugen på. Nu är de i ugnen <3

Allan har fått jobb på the Gap. Dock bara halvtid. Något i alla fall.

Australienaren ska sluta på jobbet, detta är sista veckan. Jag kommer att sakna henne och hoppas verkligen att ersättaren blir najs!


mamma

kul att höra av dig.kram


tea

aaaw , älskar & saknar dig mest syster ! <3333



PUBLICERAT: 2011-01-18, 22:16:09 | URL: http://teaaspjuth.blogg.se/
tea

aaaw , älskar & saknar dig mest syster ! <3333



PUBLICERAT: 2011-01-18, 22:16:15 | URL: http://teaaspjuth.blogg.se/
Anna

Kortfattad. Uppdatering :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: