Juldagarna

2010-12-25 | 22:48:04
Det har varit en lång mysig jul. Igår så kom Johanna hit och lite senare Sofia. Vi drack brandy, vin, glögg och öl. Käkade tårtor/bakverk, chips och dadlar(skrumpna) och pratade hela natten. Tanken var att vi skulle ha gått ut men det blev aldrig så utan runt halv fyra så började jag somna som vanligt så vi avrundade. Johanna sov kvar och idag så har vi gjort värsta julmaten med köttbullar, korv, lax, grönsaker, ägg, sill etc. och kollat på "A christmas carol", "solsidan" och "Inception".
Nu måste jag börja packa till Belfast och jag behöver verkligen tvätta håret, gått typ en vecka nu men jag är så himla trött. Vill bara ta en macka och kolla film. Jag tror att jag gör allt imorgon. Allt löste sig med tågbiljetterna efter 1,5 timmes samtal med tågföretaget och en tripp till Liverpool street. Imorn runt klockan tio så går bussen utanför mitt hus till flygplatsen. Hoppas verkligen att allt går smidigt.
Det har varit en lång mysig jul. Igår så kom Johanna hit och lite senare Sofia. Vi drack brandy, vin, glögg och öl. Käkade tårtor/bakverk, chips och dadlar(skrumpna) och pratade hela natten. Tanken var att vi skulle ha gått ut men det blev aldrig så utan runt halv fyra så började jag somna som vanligt så vi avrundade. Johanna sov kvar och idag så har vi gjort värsta julmaten med köttbullar, korv, lax, grönsaker, ägg, sill etc. och kollat på "A christmas carol", "solsidan" och "Inception".
Nu måste jag börja packa till Belfast och jag behöver verkligen tvätta håret, gått typ en vecka nu men jag är så himla trött. Vill bara ta en macka och kolla film. Jag tror att jag gör allt imorgon. Allt löste sig med tågbiljetterna efter 1,5 timmes samtal med tågföretaget och en tripp till Liverpool street. Imorn runt klockan tio så går bussen utanför mitt hus till flygplatsen. Hoppas verkligen att allt går smidigt.


Madde

Mys vidare i Belfast o pussa mkt på Alex från mig!

Hoppas ni får ett grymt nyår! :) Puss


pappan

God jul gott nytt år


Fanny

De skulle va skitkul om du o ja bodde tsm i sommar!<3



PUBLICERAT: 2010-12-29, 12:49:46 | URL: http://fannys.nu
Fanny

Är det så?

Jag trodde de tappade sin verkan om man gjorde de???



PUBLICERAT: 2011-01-02, 11:13:38 | URL: http://fannys.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: