Veckan

2010-11-12 | 20:22:05
På senaste så ha jag varit för trött och busy för att blogga. I onsdags så var Allan, Linnea, en mysterybrud(=kommer inte ihåg namnet)och jag på arts club. Igår så kunde plötsligt hela Sverige ha skypesamtal. Jag har inte packat upp än eller men i helgen så ska jag sova ut och sen ta tag i saker. Jag har i alla fall köpt lakan nu så det är mys.
Nu kommer lite bilder på rummet i alla fall.
På senaste så ha jag varit för trött och busy för att blogga. I onsdags så var Allan, Linnea, en mysterybrud(=kommer inte ihåg namnet)och jag på arts club. Igår så kunde plötsligt hela Sverige ha skypesamtal. Jag har inte packat upp än eller men i helgen så ska jag sova ut och sen ta tag i saker. Jag har i alla fall köpt lakan nu så det är mys.
Nu kommer lite bilder på rummet i alla fall.


Fanny

Fasiken va mysigt!

Nu kan ja komma till dig äntligen ;)



PUBLICERAT: 2010-11-14, 18:31:55 | URL: http://Fannys.nu
pappan

Fett mysigt schysst park utanför bra jobbat Ett tryggt boende är ändå a och o.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: