Bethnal Green

2010-11-10 | 01:29:01
Woho nu har jag flyttat. Känns så sjukt för allt bara flyter på perfekt. Vi lyckades släpa med alla mina grejer jag samlat på mig under mina sju månader här trots Londons icke handikappsanpassade tunnelbana.
Vi har ett stort rum med dubbelsäng, soffa med bord, öppen spis typ.. spegel. Kristallkrona om än trasig och högt i tak. Trappen i huset ser ut som skit och house mates-en städar typ inte så bra men tjejen från agencyn ska komma hit imorn och sätta upp ett städschema.
Vi bor med en 25-årig brittisk student som enligt Allan luktar ved, han var lite blyg med trevlig. I det andra rummet så bor ett par från Taiwan som också är studenter och lite fashion. Alla är supertrevliga so far och verkar vara rätt privata men avslappnade. Imorgon så ska jag köpa täcke och lakan och handla basmat.
Efter vi kommit hem så gick jag och Allan och käkade pizza och drack öl på en pizzeria, JA ÄNTLIGEN EN PIZZERIA MED GOD PIZZA!!!! Och bara typ 100 meter från vårt hus dessutom. Vi har även en massa mataffärer och annat smått och gott i närheten t.ex. ett bibliotek praktiskt taget vägg i vägg och en kyrka på andra siden vägen. De som bodde här innan har lämnat en massa bra filmer som t.ex. Eternal sunshine of a spotless mind och en massa bra böcker också.  Det tar för övrigt 15 min att gå till Brick Lane (zon 1).
EASY LIFE!
Woho nu har jag flyttat. Känns så sjukt för allt bara flyter på perfekt. Vi lyckades släpa med alla mina grejer jag samlat på mig under mina sju månader här trots Londons icke handikappsanpassade tunnelbana.
Vi har ett stort rum med dubbelsäng, soffa med bord, öppen spis typ.. spegel. Kristallkrona om än trasig och högt i tak. Trappen i huset ser ut som skit och house mates-en städar typ inte så bra men tjejen från agencyn ska komma hit imorn och sätta upp ett städschema.
Vi bor med en 25-årig brittisk student som enligt Allan luktar ved, han var lite blyg med trevlig. I det andra rummet så bor ett par från Taiwan som också är studenter och lite fashion. Alla är supertrevliga so far och verkar vara rätt privata men avslappnade. Imorgon så ska jag köpa täcke och lakan och handla basmat.
Efter vi kommit hem så gick jag och Allan och käkade pizza och drack öl på en pizzeria, JA ÄNTLIGEN EN PIZZERIA MED GOD PIZZA!!!! Och bara typ 100 meter från vårt hus dessutom. Vi har även en massa mataffärer och annat smått och gott i närheten t.ex. ett bibliotek praktiskt taget vägg i vägg och en kyrka på andra siden vägen. De som bodde här innan har lämnat en massa bra filmer som t.ex. Eternal sunshine of a spotless mind och en massa bra böcker också.  Det tar för övrigt 15 min att gå till Brick Lane (zon 1).
EASY LIFE!


mamma

min fantastiska dotter. du ser allting ordnar sig alltid till det bästa eftersom du har så bra karma tjejen.nu kan jag komma och hälsa på ? eller?


Fanny

Fan va najs gajsan! Men du skriver lite luddigt! Hur många delar du med, hur stor är den, var ligger den? Puss nu kan ja komma då:p



PUBLICERAT: 2010-11-10, 22:37:35 | URL: http://Fannys.nu
pappan

najs bra jobbat strula inte till det nu( he he he)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: