Brev

2010-12-10 | 21:35:37
Hej
Vad som händer i mitt liv just nu är att jag ska vara ensam på julafton men åker till Belfast den 26te för att hälsa på Monika, kolla någon mur och andra sevärdigheter, mysa och kanske t.o.m. shoppa. Allan drar till Belfast runt den 20e redan men vi åker hem tillsammans via tåg. Vi kommer att åka tåg/färja 13 timmar. Hur mysigt som helst! Jag ser verkligen fram emot att se lite mer av Storbrittannien och jag älskar verkligen att åka tåg. Det sitter liksom kvar sen jag och mamma brukade åka tåg till norrland varje jul, känndes alltid som ett äventyr.
.

På lördag så ska vi ha julmiddag här hemma med Linnea, Helle, Alice och Josefin. Då ska vi laga svensk julmat, dricka glögg, lyssna på julmusik etc. etc. Allan ska baka lussebullar och jag rulla köttbullar. Tyvärr så segar vår hyresvärd med dammsugaren som vi ska få och trappan är smutsigare än man kan tänka sig. Det ser ut som att en smutsig svart hund har släpat sig upp för varenda trappsteg (det har sett ut så enda sen vi flyttade in) Som tur så är ju inte våra gäster direkt fina i kanten, men i alla fall.
.
Nu får det vara slut på uppdatering för jag har mat på spisen (Woho korv med moos!) och Allan kom just hem.
.
Puss på er alla där hemma!
Hej
Vad som händer i mitt liv just nu är att jag ska vara ensam på julafton men åker till Belfast den 26te för att hälsa på Monika, kolla någon mur och andra sevärdigheter, mysa och kanske t.o.m. shoppa. Allan drar till Belfast runt den 20e redan men vi åker hem tillsammans via tåg. Vi kommer att åka tåg/färja 13 timmar. Hur mysigt som helst! Jag ser verkligen fram emot att se lite mer av Storbrittannien och jag älskar verkligen att åka tåg. Det sitter liksom kvar sen jag och mamma brukade åka tåg till norrland varje jul, känndes alltid som ett äventyr.
.

På lördag så ska vi ha julmiddag här hemma med Linnea, Helle, Alice och Josefin. Då ska vi laga svensk julmat, dricka glögg, lyssna på julmusik etc. etc. Allan ska baka lussebullar och jag rulla köttbullar. Tyvärr så segar vår hyresvärd med dammsugaren som vi ska få och trappan är smutsigare än man kan tänka sig. Det ser ut som att en smutsig svart hund har släpat sig upp för varenda trappsteg (det har sett ut så enda sen vi flyttade in) Som tur så är ju inte våra gäster direkt fina i kanten, men i alla fall.
.
Nu får det vara slut på uppdatering för jag har mat på spisen (Woho korv med moos!) och Allan kom just hem.
.
Puss på er alla där hemma!


mamma

coolt


Famny

Ensam

På jul :(:(:(:(:(;(



PUBLICERAT: 2010-12-17, 08:48:42 | URL: http://Fannys.nu
ebba

vad har det med brev att göra ? ;)



PUBLICERAT: 2010-12-17, 20:17:12 | URL: http://ebbaaspjuth.blogg.se/
Nadja

DEt verkar inte hända så mkt mer i ditt liv eftersom du aldrig uppdaterar :P Saknar dig, vi har inte ens julbakat ännu. Inte samma sak utan dig!

Puss



PUBLICERAT: 2010-12-20, 11:00:33 | URL: http://www.alohanadi.com
papppan

nejmen var har du tagit vägen vi vill ju veta vad du gör hur du mår (VI=alla fans) puss och kram God jul



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: