En lördag

2011-01-18 | 20:46:15
I lördags så gick jag, Allan och Linnea ut till Hoxton K & B. Linnea försvann snabbt men vi var kvar, dansade och köpte drinkar utanför vår budget. Efter det så drog vi till en efterfest vid Macbeth. Ingången var riktigt förfallen men där inne så var det fint. Vi dansade till Joy division och annan okänd musik, minglade med en massa australienare och kiwi's. Efter den så drog vi vidare till en hemmafest i Homerton. Den låg bara ett stenkast från där Alice och Josefin bodde förut vilket var lite mysigt. Festen bestog av folk som såg ut att vara hämtade från en himlans Dieselreklam eller något. De var någon typ av cyckelåkare, inte mig emot. Allan och jag sov hos Ben eftersom att det var alldeles för sent att ta sig hem. Nästa dag så skulle jag trevligt nog jobba så det var bara att pallra sig upp. Däckade vi kl 9 på kvällen när jag kom hem.

 

I lördags så gick jag, Allan och Linnea ut till Hoxton K & B. Linnea försvann snabbt men vi var kvar, dansade och köpte drinkar utanför vår budget. Efter det så drog vi till en efterfest vid Macbeth. Ingången var riktigt förfallen men där inne så var det fint. Vi dansade till Joy division och annan okänd musik, minglade med en massa australienare och kiwi's. Efter den så drog vi vidare till en hemmafest i Homerton. Den låg bara ett stenkast från där Alice och Josefin bodde förut vilket var lite mysigt. Festen bestog av folk som såg ut att vara hämtade från en himlans Dieselreklam eller något. De var någon typ av cyckelåkare, inte mig emot. Allan och jag sov hos Ben eftersom att det var alldeles för sent att ta sig hem. Nästa dag så skulle jag trevligt nog jobba så det var bara att pallra sig upp. Däckade vi kl 9 på kvällen när jag kom hem.

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: