Jazz continues..

2010-11-18 | 21:07:22
I tisdags så var jag och Allan på Ikea!! Woho! Vi käkade köttbullar och köpte tvättställ m.m. Sen så gick vi in i matavdelningen och köpte svensk ost, julmust, hjortronscider och lingonsylt. Igår så träffade jag Alice och Josefin i Dalston för att njuta av Jazzfestivalen med ett gig på Vortex(en jazzklubb). Det SÖG, jag kände att jag inte längre gillar jazz efter halva spelningen, det var en pianist och en saxofonist som var totalt flippade med sina ljud de gjorde, men det var trevligt att träffa the ladies i alla fall.
I tisdags så var jag och Allan på Ikea!! Woho! Vi käkade köttbullar och köpte tvättställ m.m. Sen så gick vi in i matavdelningen och köpte svensk ost, julmust, hjortronscider och lingonsylt. Igår så träffade jag Alice och Josefin i Dalston för att njuta av Jazzfestivalen med ett gig på Vortex(en jazzklubb). Det SÖG, jag kände att jag inte längre gillar jazz efter halva spelningen, det var en pianist och en saxofonist som var totalt flippade med sina ljud de gjorde, men det var trevligt att träffa the ladies i alla fall.


Ebba spjuth ( Blogg )

GÖÖTT ! :D



PUBLICERAT: 2010-11-18, 21:35:59 | URL: http://ebbaaspjuth.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: