1sta Advent

2010-11-28 | 19:30:12
Idag har det varit strålande väder. Jag träffade Linnea i Camden där jag åt munch sen åkte vi och mötte Helle i Hyde Park där det är en stor julmarknad/karneval med karuseller, godis m.m. Vi drack glögg och myste trots iskylan. Nu ligger jag hemma i sängen och lyssnar på mysig svensk musik och har det bra i värmen. Snart så kommer Allan hem och vi ska då storhandla. Kanske blir det till att införskaffa julpynt på en turklivs (ursäkta uttrycket) som vi har runt hörnet också.
Idag har det varit strålande väder. Jag träffade Linnea i Camden där jag åt munch sen åkte vi och mötte Helle i Hyde Park där det är en stor julmarknad/karneval med karuseller, godis m.m. Vi drack glögg och myste trots iskylan. Nu ligger jag hemma i sängen och lyssnar på mysig svensk musik och har det bra i värmen. Snart så kommer Allan hem och vi ska då storhandla. Kanske blir det till att införskaffa julpynt på en turklivs (ursäkta uttrycket) som vi har runt hörnet också.


Fanny

det står ju BRUSH cleaner, inte brush!

haha, igår klampade dom inte :P



PUBLICERAT: 2010-11-30, 09:56:35 | URL: http://fannys.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: