London Jazz Festival

2010-11-14 | 17:08:22
I fredags så drog jag och Allan och mötte Jolice som var ute med Josefins klasskompisar på ett ställe vid Old street. Det är jazz festival i London nu så jazzspelningar överallt. Bandet som spelade var ganska bra men jag kan inte säga att jag diggade det otroligt mycket. Jag föredrar band med sångare när det kommer till Jazz. Efteråt så drog Allan och jag och käkade pizza innan vi började gå mot Bethnal green. Det är sjukt att kunna gå hem på kort tid efter en utekväll. Vi tittade i alla fall förbi på en pub/klubb som ligger nära vår lägenhet. Riktigt najs var den, lite gayklubb-varning men i alla fall.
I fredags så drog jag och Allan och mötte Jolice som var ute med Josefins klasskompisar på ett ställe vid Old street. Det är jazz festival i London nu så jazzspelningar överallt. Bandet som spelade var ganska bra men jag kan inte säga att jag diggade det otroligt mycket. Jag föredrar band med sångare när det kommer till Jazz. Efteråt så drog Allan och jag och käkade pizza innan vi började gå mot Bethnal green. Det är sjukt att kunna gå hem på kort tid efter en utekväll. Vi tittade i alla fall förbi på en pub/klubb som ligger nära vår lägenhet. Riktigt najs var den, lite gayklubb-varning men i alla fall.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: