Besök från STHLM

2010-11-21 | 23:44:59
I helgen så har Madde, Allans kompis från Stockholm varit här och hälsat på hos oss. Det har inneburit att trots sjukdom så har det varit full rulle hela helgen. Riktigt kul var det i alla fall! I torsdags så var vi på en pub på Brick Lane och drack öl, fredags öl vid London Bridge, jag jobbade på lördagen och sen så på kvällen så blev det pubrunda i Camden. I Camden träffade vi på Anders och gänget vilket var trevligt och länge sen.
.
Sen idag, söndag så har vi chillat runt i halva London. Först så gick vi på marknaden på Brick Lane där vi käkade mat från hela världen. Sen åkte vi till Covent Garden och gick på marknad där, vi promenerade ner till Embankment, gick över bron och gick på en julmarknad längst Themesen, åkte karusell. Efter det så tog vi bussen till China town, satt på en pub ett tag och sedan åt vi kinesisk mat som var supergod. Nu är jag halvt sovandes och inte överlycklig över att min helg bara var en dag den här veckan men man kan ju inte direkt klaga efter en mysig dag som denna:)
I helgen så har Madde, Allans kompis från Stockholm varit här och hälsat på hos oss. Det har inneburit att trots sjukdom så har det varit full rulle hela helgen. Riktigt kul var det i alla fall! I torsdags så var vi på en pub på Brick Lane och drack öl, fredags öl vid London Bridge, jag jobbade på lördagen och sen så på kvällen så blev det pubrunda i Camden. I Camden träffade vi på Anders och gänget vilket var trevligt och länge sen.
.
Sen idag, söndag så har vi chillat runt i halva London. Först så gick vi på marknaden på Brick Lane där vi käkade mat från hela världen. Sen åkte vi till Covent Garden och gick på marknad där, vi promenerade ner till Embankment, gick över bron och gick på en julmarknad längst Themesen, åkte karusell. Efter det så tog vi bussen till China town, satt på en pub ett tag och sedan åt vi kinesisk mat som var supergod. Nu är jag halvt sovandes och inte överlycklig över att min helg bara var en dag den här veckan men man kan ju inte direkt klaga efter en mysig dag som denna:)


Fanny

haha jo jag såg det nu.. hade lite brådis imorse!

Ja, ja ska ju :)



PUBLICERAT: 2010-11-23, 22:29:00 | URL: http://fannys.nu
Ebba spjuth ( Blogg )

hej hallå ?

har du fått mitt brev ? KRAM



PUBLICERAT: 2010-11-24, 18:40:07 | URL: http://ebbaaspjuth.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: