Har världens bästa syster!

2010-11-25 | 00:48:06
Idag så hade jag fått ett brev från Ebba med fina bilder och en magnet i! Gulligt brev också, delvis på spanska med futurum och allt( som jag stolta systern har lärt henne) Jag har satt upp allt bredvid sängen så jag kan se :)
Idag lagade jag värsta goda fläskkottletterna med klyftpotatis och tsatziki. Sen kom Allan hem från att ha jobbat på ett konditori, hon hade med sig fyra kassar med pajer, cheescakes, sausages rolls, muffins, bröd, scones m.m. Det var ju inte helt fel. Vi har nu frysen full med mysiga saker.<3
Idag så hade jag fått ett brev från Ebba med fina bilder och en magnet i! Gulligt brev också, delvis på spanska med futurum och allt( som jag stolta systern har lärt henne) Jag har satt upp allt bredvid sängen så jag kan se :)
Idag lagade jag värsta goda fläskkottletterna med klyftpotatis och tsatziki. Sen kom Allan hem från att ha jobbat på ett konditori, hon hade med sig fyra kassar med pajer, cheescakes, sausages rolls, muffins, bröd, scones m.m. Det var ju inte helt fel. Vi har nu frysen full med mysiga saker.<3


Ebba spjuth ( Blogg )

hihi ! ÄNTLIGEN KOM DET FRAM ! :D <3

du är bäst gaia . UNDERBAR ÄR DU MED ! <3 ses kanske snart , det går inte så bra men sparnigen t dig ..... jag måste ta ledigt denna v för just nu så hostar jag så att jag spyr :S KRAM



PUBLICERAT: 2010-11-25, 22:43:21 | URL: http://ebbaaspjuth.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: