Jazz café

2010-11-14 | 17:11:36
Igår så gick Allan och jag till biblioteket som ligger EXAKT brevid vårt hus, dörren bredvid liksom. Där skaffade vi lånekort och kollade runt lite. Sen åkte vi till Portobello Market och lallade omkring lite där. Sen så på kvällen drog vi till Jazz café där det var 80-talskväll. Jag hade kul även om människornas medelålder var drygt trettio. På morgonen var jag snäll room mate och gick och handlade och lagade hamburgare till brunch. Idag har jag även rengjort toaletten och handfatet. Något som tydligen inte har gjorts tidigare. Fräscht.
Igår så gick Allan och jag till biblioteket som ligger EXAKT brevid vårt hus, dörren bredvid liksom. Där skaffade vi lånekort och kollade runt lite. Sen åkte vi till Portobello Market och lallade omkring lite där. Sen så på kvällen drog vi till Jazz café där det var 80-talskväll. Jag hade kul även om människornas medelålder var drygt trettio. På morgonen var jag snäll room mate och gick och handlade och lagade hamburgare till brunch. Idag har jag även rengjort toaletten och handfatet. Något som tydligen inte har gjorts tidigare. Fräscht.


Fanny

jag måste ju inte komma innan året är slut. Jag kan ju komma i början av nästa också ju?

Jag har nämligen ganska fulla helger fram till jul :(



PUBLICERAT: 2010-11-15, 07:38:49 | URL: http://fannys.nu
pappan

God burgare mmm en öl till den p o k



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: