Friday

2010-11-06 | 13:35:31
Igår efter att ha klippt luggen med min nagelsax (blev riktigt bra måste jag säga) så gick jag och Allan på en pubrunda/bagelrunda i våra soon to be nya neighbourhoods. Jag blev riktigt trött riktigt snart och med tanke på min två timmars hemfärd som väntade så drog jag mig redan runt klockan två. Var hemma vid fyra, myyys. Somnade med kläder och smink i sängen på två sekunder.

 

Igår efter att ha klippt luggen med min nagelsax (blev riktigt bra måste jag säga) så gick jag och Allan på en pubrunda/bagelrunda i våra soon to be nya neighbourhoods. Jag blev riktigt trött riktigt snart och med tanke på min två timmars hemfärd som väntade så drog jag mig redan runt klockan två. Var hemma vid fyra, myyys. Somnade med kläder och smink i sängen på två sekunder.

 


Anna

Lugg?? Du måste ju visa och vart är ditt soon to be neighbourhood?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: