Klubb

2010-12-04 | 15:10:39
I torsdags kväll så kom Monika hit och vi drack glögg allihop. Allan och Monika kollade på bonde söker fru medans jag somnade.
Igår efter jobbet så förade vi hemma hos oss innan vi drog till casa blue. Där mötte vi upp Johanna... Sen blev det bar och sen någon typ av svartklubb. Musiken var riktigt najs, alla rökte inomhus människorna var rätt flippade. Kul kväll. Tyvärr så tappade jag min kamera så att den funkade inte under kvällen. Vi kom hem någon gång runt sex och lagade pannkakor med nutella och toast med extra ost och eeeextra lök.
I torsdags kväll så kom Monika hit och vi drack glögg allihop. Allan och Monika kollade på bonde söker fru medans jag somnade.
Igår efter jobbet så förade vi hemma hos oss innan vi drog till casa blue. Där mötte vi upp Johanna... Sen blev det bar och sen någon typ av svartklubb. Musiken var riktigt najs, alla rökte inomhus människorna var rätt flippade. Kul kväll. Tyvärr så tappade jag min kamera så att den funkade inte under kvällen. Vi kom hem någon gång runt sex och lagade pannkakor med nutella och toast med extra ost och eeeextra lök.


ebba (L)

gaia goes fjårtid ;) ? <3



PUBLICERAT: 2010-12-04, 22:18:44 | URL: http://ebbaaspjuth.blogg.se/
lovisa

hej! vi har pratat lite innan men nu är det så att jag undrar lite hur du gjorde när du flyttade till london? hur du hittade boende och jobb och så? jag funderar nämligen på attåka tillbaka efter nyår för att jobba (avsutade mitt au pair jobb nu i december) har du några tips eller vet du nåt bra liksom? :)

kram



PUBLICERAT: 2010-12-09, 23:05:51 | URL: http://lovisaofc.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: