Mooooon day

2010-11-15 | 21:26:56
Idag så gjorde jag en supergod kall tonfiskröra, fixade ett care pack till Anna som e sjuk borta i Sverige(och nämnde något om att hon skulle skicka OSTBÅGAR i utbyte!) Jag och Allan städade bakom sängen. De som bott här innan har lämnat både kläder och glidmedel till oss. Fantastiskt snällt!
Imorgon så ska jag och Allan nog till Ikea och köpa lite husprylar så som förvaring. På torsdag så kommer nämligen hennes kompis och ska bo hos oss så vi måste få bort alla prylar som ligger överallt(bara mina prylar, sjukt vad man har samlat på sig)
För övrigt så lyssnar jag på bonobo nu och taggar inför att de ska SPELA HÄR! WOHO!
Idag så gjorde jag en supergod kall tonfiskröra, fixade ett care pack till Anna som e sjuk borta i Sverige(och nämnde något om att hon skulle skicka OSTBÅGAR i utbyte!) Jag och Allan städade bakom sängen. De som bott här innan har lämnat både kläder och glidmedel till oss. Fantastiskt snällt!
Imorgon så ska jag och Allan nog till Ikea och köpa lite husprylar så som förvaring. På torsdag så kommer nämligen hennes kompis och ska bo hos oss så vi måste få bort alla prylar som ligger överallt(bara mina prylar, sjukt vad man har samlat på sig)
För övrigt så lyssnar jag på bonobo nu och taggar inför att de ska SPELA HÄR! WOHO!


Fanny

whaat?

men du har ju precis flyttat in i nytt place?

ska jag kolla på biljetter i januari då? passar det?



PUBLICERAT: 2010-11-15, 21:45:13 | URL: http://fannys.nu
Fanny

ojoj, stora planer!

Ja men då måste jag ju komma innan det. Hur ska du spara pengar då?

pouss



PUBLICERAT: 2010-11-16, 10:46:53 | URL: http://fannys.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: